Samsun İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucuyla mücadele kapsamında Çarşamba ilçesinde farkındalık çalışması yaptı. 8 Mayıs 2026 tarihinde ilçede düzenlenen 3 ayrı etkinlikte toplam 3.072 kişiye ulaşıldı. Çarşamba Denetimli Serbestlik Müdürlüğü’nde personele yönelik 22 kişiye NARKO-YETİŞKİN eğitimi verilirken, ilçe merkezinde vatandaşa yönelik düzenlenen 2 NARKO-NOKTA faaliyetinde 3.050 kişiye ulaşıldı.
Etkinliklerde UYUMA ve NARVAS projeleri tanıtılarak vatandaşların uyuşturucuyla mücadelede nasıl destek olabilecekleri anlatıldı.
Reklam Alanı 728×90
3 Bin Kişiye Narko-Rehber Eğitimi
UYUMA ve NARVAS projeleri vatandaşa tanıtıldı.
Yazı Boyutu:
Bu haberi paylaş:
Yorumlar 0
Teşekkürler!
Yorumunuz başarıyla gönderildi ve yönetici onayı bekliyor.
İlk yorumu siz yapın!