OMÜ Lösemili çocuklara Fayda Topluluğu ve paydaş topluluk ÜNİSAM’ın katkılarıyla düzenlenen söyleşiye Samsunspor futbolcuları Olivier Ntcham ve Rick Van Drongelen, Kulüp Başkan Vekili Veysel Bilen, Teknik Direktör Thorsten Fink ve Futbol Direktörü Fuat Çapa katıldı. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte futbolun yanı sıra kariyer, disiplin ve hayat tecrübeleri üzerine mesajlar verildi.
TECRÜBELERİMİZİ EN İYİ ŞEKİLDE GENÇLERE AKTARMAYA GELDİK
Futbol dünyasında olduğumuz için birçok insan için idol teşkil ettiklerinden dolayı özel de bir görevleri olduklarını belirten Samsunspor Teknik Direktörü Thorsten Fink, “ Biz de bu tecrübemizi gençlerle buluşturmak, onlara aktarmak için buradayız. Onların mutlaka bizden hayatla alakalı alacağı dersler, hayatla alakalı öğreneceği şeyler vardır. Biz de kendi tecrübelerimizi en iyi şekilde onlara aktarmaya geldik. Öncelikle Samsun’daki insanların çok iyi insanlar olduğunu, kulüpteki insanların da çok iyi insanlar olduğunu söylemem gerekiyor. Burada çalıştığım için elbette ki çok mutluyum. Taraftarımız da inanılmaz. Hem taraftarımız çok iyi hem de kulübümüzün imkanları çok çok iyi. Bu da aslında burada bulunmam için bana ekstradan bir motivasyon sağlıyor” dedi.
OYUN OYNAMA ŞEKLİMİZİ BİRAZ DAHA DEĞİŞTİK DİYEBİLİRİM
Yeni olmasına rağmen elinden gelenin en iyisini yapıp daha fazlasını istediklerini belirten Fink, “Oyun stilimizle alakalı da oyun oynama şeklimizi biraz daha değiştik diyebilirim. Şimdi topa daha fazla sahip olan bir takım haline büründük ve çok iyi maçlar çıkardık. Özellikle kendi evimizde oynamış olduğumuz karşılaşmaları çok iyi bir şekilde başardık. Tabii Beşiktaş’a karşı oynamış olduğumuz çok etkili bir oyun vardı. Onun dışında Trabzonspor’a karşı da çok iyi bir oyun sergiledik. Sonucunda penaltılarla elenmiş olsak da bence en iyi oynadığımız maçlardan bir tanesiydi. Konferans Ligi’nde de aynı şekilde çok iyi maçlar çıkardık. Galatasaray karşısında da almış olduğumuz çok önemli bir galibiyet vardı ki bence biz buraya geldikten sonra şimdiye kadar almış olduğumuz en büyük, en önemli galibiyetti” diye konuştu.
YENİ BİR TRANSFER SEZONU AÇILMIŞ OLACAK
Takımın gelişiminin devam etmekte olduğunu ifade eden Thorsten Fink, “Onun dışında zaten yeni bir transfer sezonu açılmış olacak. Bu transfer sezonuyla alakalı da önümüzdeki sezonun elbette ki hazırlıklarını gerçekleştirip takımı olabildiğince hazır bir hale getirmeye çalışacağız. Zaten sezon öncesi kampında da en iyi şekilde gelecek sezon için takımı hazırlamaya çalışacağız. Şimdiye kadar takımın göstermiş olduğu performans sebebiyle bence hazır olduğumuzu söyleyebilirim. Aynı zamanda da mutlu olmamız gerekiyor. Kesinlikle daha fazlasını da yapmamız gerekiyor. Eğer bu şekilde devam edersek eminim daha fazlasını da başaracağız"dedi.
OYUNCULARIMIZI SAHADA YALNIZ BIRAKMAMANIZI İSTİYORUM
Söyleşide konuşan Samsunspor Kulüp başkanı Veysel Bilen ise “ Gençlere öncelikle bu şehrin marka değerinin en tepesinde olan Samsun Spor'a sahip çıkmamızı, bu zorlu mücadelede oyuncularımızı sahada yalnız bırakmamamızı, saha dışında organizasyonlarımıza destek vermemizi, Hatta kulüple tanışmayan siz çok kıymetli gençlerimizin kulüple tanışmasını özellikle rica ediyorum. Bu vesileyle bizim için son derece önemli günlerimizin içinde bulunduğu 19 Mayıs yaptığının yapılmış olmasını da son derece anlamlı bir durum ifade etmek istiyorum. Ve 19 Mayıs Atatürk'ü alma, gençlik ve spor bayramınızı da en kalbi duygularla şimdiden kutluyorum” diye konuştu.