Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, beklemedikleri bir mağlubiyet aldıklarını ifade etti. Oyunun genelinde takım halinde hatalar yaptıklarını vurgulayan Buruk, "Bugün oyun içerisinde birçok noktada çok fazla hata yaptık. Oyuncularımda ‘nasıl olsa şampiyon olduk’ psikolojisi oluşmuş olabilir. Karşımızda iyi bir takım vardı. Maça golle başladık ve yediğimiz gole kadar oyun elimizdeydi. Rakibimize çok şans vermiyorduk ancak kaptırdığımız bir top sonrası kalemizde çok basit bir gol gördük. Bireysel beceriden ziyade, rakibin gol atmasına çok fazla izin verdik" diye konuştu.
"İkinci yarıda her şey olumsuz gitti"
İkinci yarıya pozisyonlarla başladıklarını ancak değerlendiremediklerini dile getiren Buruk, şunları söyledi:
"İkinci yarıda rakip alandaydık, top bizdeydi. Barış ve Osimhen ile net pozisyonlar bulduk. Sane’nin direkten dönen topu vardı. Gol atmaya çok yaklaştık ama rakibimiz girdiği her pozisyonu değerlendirdi. 10 kişi kaldıktan sonra iyice zorlandık. Takım olarak her bölgede hata yaptık. Hem önde, hem orta sahada hem de savunmada istediğimiz gibi bir maç olmadı. Bizim için günün en kötü kısmı bu kadar çok hata yapmaktı."
"Şampiyonluk kutlaması havası oyuncuları etkiledi"
Şampiyonluk yarışında halen 4 puan önde olduklarını hatırlatan tecrübeli teknik adam, "Bu iş henüz bitmedi. Bir sonraki maça bu haftadan çok daha hazır olmamız gerekiyor. İkinci yarıda o pozisyonlardan birini atsak senaryo çok farklı olabilirdi ama her şey olumsuz gitti. Futbolda bazen bunlar oluyor. Şampiyonluk kutlaması havasına erken girilmesi oyuncuları ister istemez etkileyebiliyor. Bu rahatlığı kırmaya çalışsak da bazen sahaya farklı yansıyor. Ancak kafamızı kaldıracağız. Önümüzdeki hafta kendi sahamızda, taraftarımız önünde çok daha güçlü bir oyunla şampiyonluğumuzu ilan edeceğiz" ifadelerini kullandı.