Yavaşbey İlkokulu'nda düzenlenen sergide, özel eğitim sınıfı öğrencilerinin hazırladığı resim çalışmaları yer aldı.
Salıpazarı Belediye Başkanı Refaettin Karaca, Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen serginin anlamlı olduğunu belirterek, özel eğitim öğrencilerinin hazırladığı çalışmaların büyük değer taşıdığını söyledi.
Karaca, çalışmada emeği geçen okul idarecilerine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti.
Salıpazarı Belediye Başkanı Refaettin Karaca, Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen serginin anlamlı olduğunu belirterek, özel eğitim öğrencilerinin hazırladığı çalışmaların büyük değer taşıdığını söyledi.
Karaca, çalışmada emeği geçen okul idarecilerine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti.