Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmalarının ardından yapılan değerlendirmelerde, özellikle Trabzonspor maçı sonrası sarf edilen sözler mercek altına alındı. PFDK, Yıldırım’ın futbolun ve ilgili kurumların saygınlığına zarar verdiği gerekçesiyle 21 gün süreyle hak mahrumiyeti cezasına çarptırılmasına ve ayrıca 2 milyon 800 bin lira para cezası ödemesine hükmetti.
Kurulun açıkladığı diğer yaptırımlar kapsamında Konyaspor 440 bin lira, Trabzonspor 240 bin lira, Samsunspor 220 bin lira ve Fenerbahçe ise 35 bin lira para cezası aldı. Açıklamada, kulüplerin çeşitli disiplin ihlalleri nedeniyle sevk edildiği ve değerlendirmelerin buna göre yapıldığı belirtildi.
Reklam Alanı 728×90
PFDK'dan Yüksel Yıldırım'a Ceza Yağmuru!
Türkiye Futbol Federasyonu bünyesinde faaliyet gösteren Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, kupa maçları sonrası yaşanan disiplin ihlallerine ilişkin kararlarını açıkladı. Kurul, Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım’a çeşitli açıklamaları nedeniyle ceza verdi.
Yazı Boyutu:
Bu haberi paylaş:
Yorumlar 0
Teşekkürler!
Yorumunuz başarıyla gönderildi ve yönetici onayı bekliyor.
İlk yorumu siz yapın!