Samsun Valiliği, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Türkiye Muaythai Federasyonu iş birliğiyle gerçekleştirilen turnuvada, özel olarak seçilen sporcular ringe çıktı. 19 Mayıs ruhunu sporla birleştiren etkinlikte, 17 farklı eşleşmede toplam 34 sporcu madalya için ter döktü.
“GENÇLERİMİZ BİZİM GELECEĞİMİZ”
Organizasyon hakkında bilgi veren Muaythai Federasyonu Samsun İl Temsilcisi ve Milli Takım Teknik Direktörü Özgür Arlı, "Bu etkinlik, Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Feyzullah Dereci’nin destekleriyle hayata geçti. Gençlerimiz bizim geleceğimiz; onlara böyle bir platform sunmak çok değerli. Bugün burada izlediğiniz sporcuların büyük bir kısmı milli takım seviyesinde. Bu da müsabakaların kalitesini ve heyecanını artırıyor" dedi. Arlı, maçların ardından kazanan ve ikinci olan sporculara madalyalarının takdim edildiğini belirtti.
ANTRENÖR VE SPORCULARDAN TAM NOT
Turnuvaya sporcusuyla katılan Canik Belediyesi Spor Kulübü Antrenörü Tuğba Alpaydın, organizasyonun sporun tanıtımı açısından büyük önem taşıdığını vurgulayarak, "Burada şampiyon adayı, seçilmiş sporcular mücadele ediyor. Halkımıza sporu tanıtmak bizim için büyük bir başarı. Yarın da kickboks branşında etkinliklerimiz devam edecek" ifadelerini kullandı.
Ringde 51 kiloda mücadele eden milli sporcu adayı Ahmet Efe ise yaşadığı heyecanı dile getirerek, "Maça çıkmadan önce heyecan olsa da ringe girince her şey geçiyor. 19 Mayıs kapsamında burada yarışmaktan dolayı çok mutluyum" diye konuştu.
VATANDAŞLAR İLGİDEN MEMNUN
Meydandan geçerken müsabakaları fark edip izlemeye koyulan vatandaşlar da etkinliğin şehirdeki spor bilincini artırdığını ifade etti. Sporsever Samet Hakan, "Oldukça güzel bir etkinlik olmuş. Bu tür organizasyonlar hem gençleri spora teşvik ediyor hem de bizlere keyifli anlar yaşatıyor" dedi.
İstiklal Meydanı’ndaki spor şöleni, yarın yapılacak kickboks müsabakaları ile devam edecek.