Reklam Alanı (970x90)
login Giriş Yap
Son Dakika
Reklam Alanı 728×90
SPOR 27 Nisan 2026 - 16:58 schedule 3 dk okuma HABER: İSMAİL RUTKAY KOCA

Samsun’da Başlayan Yolculuk Milli Takımda Devam Ediyor

Atakum Belediyespor’da antrenörlük yapan Rüstem Tataroğlu, Türkiye Boks Federasyonu tarafından milli takıma davet edilerek milli takım boks antrenörü olarak göreve başladı. Boksu küçük yaşlardan itibaren yapan Tataroğlu, yıllar içinde edindiği tecrübeyi artık ay-yıldızlı ekipte değerlendirecek. Milli takım görevine uzanan süreçte birçok zorluk yaşadığını belirten Tataroğlu, bu davetin kendisi için büyük bir gurur olduğunu ifade etti.

Yazı Boyutu:
Samsun’da Başlayan Yolculuk Milli Takımda Devam Ediyor

MİLLİ TAKIMA UZANAN YOLCULUK


Rüstem Tataroğlu, boksa 10 yaşında başladığını ve 2002 yılına kadar aktif sporculuk yaptığını söyledi. Sporu bıraktıktan sonra antrenörlüğe yöneldiğini belirten Tataroğlu, uzun yıllar boyunca fahri olarak çalıştığını dile getirdi. 2016 yılında Atakum Belediyesi’nde resmi olarak antrenörlük görevine başladığını aktaran Tataroğlu, bu süreçte Samsun’a birçok başarı ve madalya kazandırdıklarını söyledi. Belediye başkanlarının ve yöneticilerin desteklerini hiçbir zaman esirgemediğini vurgulayan Tataroğlu, bu desteklerin başarıda büyük rol oynadığını belirtti.


"BEDELİ ÖDENMEMİŞ ŞEYİN KIYMETİ OLMAZ"

Başarı yolculuğunda büyük fedakarlıklar yaptığını anlatan Tataroğlu, 16 yıl boyunca gönüllü antrenörlük yaptığını belirterek, "Bedeli ödenmemiş bir şeyin kıymeti olmaz" sözleriyle emeğin önemine dikkat çekti. Federasyon yönetiminin tecrübelerini dikkate alarak kendisini bu göreve layık gördüğünü söyleyen Tataroğlu, milli takımda genç sporculara katkı sunmak için büyük bir sorumluluk taşıdığını ifade etti.


İLK DAVETTE BÜYÜK MUTLULUK VE SORUMLULUK


Milli takıma davet edildiği an yaşadığı duyguları paylaşan Tataroğlu, görevin istenerek değil takdir edilerek verilmesinin çok değerli olduğunu söyledi. Yeni federasyon yönetiminin göreve gelmesiyle birlikte yapılan yapılanmada milli takımlar sorumlusu olarak Nazım Dalkıran’ın görevlendirildiğini aktaran Tataroğlu, kendisini de bu süreçte Nazım Dalkıran’ın davet ettiğini belirtti. "Bu davet insanı mutlu ediyor ama sorumluluğu da ağır. Bundan önceki süreç bizi buraya getirdi, bundan sonrası daha önemli" ifadelerini kullandı.

 HEDEF BAYRAĞI DAHA YÜKSEĞE TAŞIMAK


Rüstem Tataroğlu, milli takımda en büyük hedefinin Türkiye’yi uluslararası arenada daha üst seviyelere taşımak olduğunu belirterek, "Hedefimiz milli takımda bayrağımızı daha yükseklere taşıyabilmek" dedi.

MİLLİ TAKIM ORTAMI DAHA FARKLI


Kulüp seviyesindeki antrenörlük ile milli takım antrenörlüğü arasındaki farklara da değinen Tataroğlu, kulüpte sporcuları altyapıdan yetiştirmenin daha farklı bir süreç olduğunu ifade etti. Milli takımda ise sporcuların zaten Türkiye şampiyonu olmuş, üst düzey seviyeye ulaşmış isimlerden oluştuğunu belirten Tataroğlu, bu ortamda çalışmanın daha fazla ciddiyet ve sorumluluk gerektirdiğini söyledi. Tataroğlu, "Milli takımda herkes bu işi biliyor. O bilgileri birleştirip bir adım ileriye taşımak gerekiyor. Başarısız sonuçla dönmek çok daha büyük yıkım olur. Bu yüzden sorumluluğumuz ağır" şeklinde konuştu. 

Bu haberi paylaş:

chat_bubble Yorumlar 0

İlk yorumu siz yapın!
cookie

Çerez Kullanımı

Web sitemizde size en iyi deneyimi sunmak için çerezler kullanıyoruz. Siteyi kullanmaya devam ederek Gizlilik Politikamızı ve Çerez Politikamızı kabul etmiş olursunuz.