Kafkas Dernekleri Federasyonu (KAFFED) bileşeni olan Samsun Çerkes Derneği Kadın Komisyonu, Ihlamur Kafe’de anlamlı bir organizasyona imza attı. Dernek Başkanı İlhan Ayrancı ve Kadın Komisyonu Başkanı Asiye Çelik’in ev sahipliğinde gerçekleşen geceye, İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz da bir nezaket ziyareti gerçekleştirdi.
BAŞKAN KURNAZ’DAN BİRLİK MESAJI
Organizasyona katılarak dernek üyeleriyle bir araya gelen İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, Çerkes toplumunun kültürel zenginliğinin Samsun için önemine değindi. Dernek üyeleriyle yakından ilgilenen ve sohbet eden Başkan Kurnaz, nazik davetleri için komisyon üyelerine teşekkür etti. Ziyaret, çekilen hatıra fotoğraflarıyla ölümsüzleştirildi.
BAŞKAN AYRANCI: “DAYANIŞMA RUHUMUZ GÜÇLENİYOR”
Programda konuşan Samsun Çerkes Derneği Başkanı İlhan Ayrancı, Başkan İhsan Kurnaz’a ziyareti ve destekleri için teşekkür ederek, "Soykırımın yıl dönümünde acımızı paylaşan, kültürel etkinliklerimizde yanımızda duran herkese şükranlarımızı sunuyoruz. Kadın kollarımızın bu tür organizasyonlarla sağladığı birliktelik, toplumumuzun dayanışma ruhunu daha da güçlendiriyor" ifadelerini kullandı.
“KÜLTÜREL DEĞERLERİMİZİ YAŞATIYORUZ”
Kadın Komisyonu Başkanı Asiye Çelik ise organizasyonun amacına değinerek, katılım gösteren tüm üyelere ve Başkan Kurnaz’a teşekkür etti. Çelik, "21 Mayıs’ın toplumsal hafızamızdaki yerini unutmadan, birliğimizi ve beraberliğimizi korumak adına bir aradayız" dedi.
21 Mayıs anma programları üzerine görüş alışverişinin yapıldığı gece, çekilen toplu fotoğrafların ardından sona erdi.