Reklam Alanı (970x90)
login Giriş Yap
Son Dakika
Reklam Alanı 728×90
ASAYIŞ 03 Haziran 2026 - 18:15 schedule 2 dk okuma HABER: CEM GÜNGÖRMÜŞ-DİLARA KÖSEOĞLU

Samsun’da Köfteci Dükkanındaki Yangın Binayı Dumana Boğdu

Samsun’un İlkadım ilçesinde bir köfteci dükkanında tadilat sırasında yakılan malzemelerin parlaması sonucu çıkan yangın, apartman sakinlerine korku dolu anlar yaşattı.

Yazı Boyutu:
Samsun’da Köfteci Dükkanındaki Yangın Binayı Dumana Boğdu

Olay, İlkadım ilçesi 19 Mayıs Mahallesi Hürriyet Sokak’ta bulunan Karaca Apartmanı'nın zemin katındaki köfteci dükkanında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, iş yeri sahibi Mehmet Karaoğlu dükkanda tadilat yaptığı sırada, atıl durumdaki karton ve evrakları bir araya toplayarak yakmak istedi. Ancak yakılan malzemelerin arasında straforların da bulunması üzerine alevler kısa sürede büyüyerek tavana sıçradı.
Yoğun dumanın tüm apartmanı kaplaması üzerine bina sakinleri büyük panik yaşadı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.



Yangının çıkış anını anlatan Karaoğlu, "Arka kısımdaki tadilat yaptığım bölgedeki evrakları taşırken kağıtlar, kartonlar bir araya toplandı. Dedik ki ucundan bunları yok edelim. Söndürelim diye uğraşırken kağıtların içinde strafor da varmış, alev büyüdü. Tavan da yanınca arkaya kaçtık" dedi.

"39 TANE ŞİKAYET VAR, BEN İLKOKUL MEZUNU KÖFTECİYİM"

Apartman sakinleriyle mahkemelik olduğunu ve hakkında çok sayıda şikayet bulunduğunu belirten. Karaoğlu, şu ifadeleri kullandı: "Hakkımda 39 tane haneye tecavüz, konut dokunulmazlığını ihlal ve mala zarar verme şikayeti var. Bu binadaki arkadaşlar şimdi kendileri de dinliyorlar.


4 avukat oturur, anlatırlar; TMK, CMK, HMK... Sonuçta ortada olan hiçbir şey yok. Hiçbir defa ben mahkemeye de çıkmadım. Başlarına gökten gök taşı düşse benden mi biliyorlar? Halbuki gök taşını yollayan uzay diye bir şey var. Ben ilkokul mezunu köfteciyim. 14 yıldır mahkemelik olduklarını söylüyorlar ama ben henüz mahkemeye çıkmadım. Benim malımı niye kapatsınlar? İmarı var, iskanı var, dükkanı var. 


Yangın sonrası apartman sakinleri köfteci dükkanı sahibinden şikayetçi olurken, polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Bu haberi paylaş:

chat_bubble Yorumlar 0

İlk yorumu siz yapın!
cookie

Çerez Kullanımı

Web sitemizde size en iyi deneyimi sunmak için çerezler kullanıyoruz. Siteyi kullanmaya devam ederek Gizlilik Politikamızı ve Çerez Politikamızı kabul etmiş olursunuz.