"Takım Halinde İyi Reaksiyon Gösterdik"
Maça istedikleri gibi başlayamadıklarını belirten Thorsten Fink, "4-1 gibi bir skorla kazandık. Galibiyeti başkanımıza armağan ediyoruz. Oyunda ilk dakikalarda rakibin defans arkası koşularına cevap veremedik ve geriye düştük. Sonrasında takım halinde iyi reaksiyon gösterdik. 2 forvetimiz de etkileyici performans gösterdi. Hem defans arkası koşu yapmada hem de sırtı dönük oyunda iyi oynadılar. Carlo Holse ve Tanguy Coulibaly de çok iyi oynadı. Diğer oyuncularımız da güzel performans gösterdi. Kulüp ve taraftarımız önünde böyle bir skorla galip gelmek bizim adımıza sevindiriciydi" dedi.
"Sadece Samsunspor İçin Oynuyoruz"
Herhangi bir takıma göre değil, kendi hedefleri doğrultusunda sahaya çıktıklarını ifade eden Fink, "Biz Fenerbahçe ya da Galatasaray için oynamıyoruz. Sadece Samsunspor için oynuyoruz. Açız, özgüvenimiz de yerinde. Böyle bir skorla galip geldiğimiz için mutluyuz" ifadelerini kullandı.
"Stratejimiz Karşılık Buldu"
Sahadaki taktiksel dokunuşlara değinen tecrübeli teknik adam, açıklamalarını şöyle sürdürdü:
"Saha dizilişimiz 3-5-2 şeklindeydi. Başlarda biraz sıkıntı yaşadık. Yunus Akgün ilk başlarda bize sıkıntı çıkardı, sonrasında Yalçın Kayan’ı Yunusla eşleştirdim. Dizilişimizi çözmek kolay değil. Oyuncularımız adam adama oynadı ve bunu da çok iyi bir şekilde başardı. Rakibimizin önde baskı yapacağını biliyorduk. Defans hattını da önde tutuyorlar. 2 uzun forvetle oynadık; birinin topu tutması diğerinin de koşu yapması gerekiyordu. Böyle bir strateji benimsedik."
"Hedefimiz Kalan Maçları Kazanmak"
Takım olgusunun altını çizen Fink, "Fantastik bir maç oldu. İkili mücadeleleri kazanmak önemliydi. Biz bir takım olduğumuzu bugün gösterdik. Kendi oyun planımıza odaklanmaya çalışıyoruz. Hakemin katkısı olmadan bir maçı kazanabiliyorsanız o maç çok önemli hale geliyor. Hedefimiz belli. Son 2 maçı da kazanmamız gerekiyor. Küçük de olsa Avrupa şansı var. Zor olacak ama elimizden gelenin en iyisini yapacağız" diyerek sözlerini noktaladı.