Reklam Alanı (970x90)
login Giriş Yap
Son Dakika
Reklam Alanı 728×90
SIYASET 09 Mart 2026 - 20:20 schedule 2 dk okuma HABER: RUTKAY İSMAİL KOCA

Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan: "D-60'ın Kurulması Elzemdir"

Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Dr. Fatih Erbakan, İran’da gerçekleştirilen saldırılara ilişkin Samsun İlk Haber mikrofonlarına özel açıklamalarda bulundu. İran’da hayatını kaybeden devlet yetkilileri ve vatandaşlara rahmet dileyen Erbakan, ailelerine başsağlığı diledi. Erbakan, “Cenab-ı Allah, ülkemizi, milletimizi ve devletimizi muhafaza eylesin” ifadelerini kullandı.

Yazı Boyutu:
Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan: "D-60'ın Kurulması Elzemdir"

"SALDIRILAR VAHŞİCE VE HUKUKSUZ


Erbakan, İran’a yönelik saldırıları sert bir dille eleştirdi: “Siyonistler tarafından gerçekleştirilen bu saldırılar, İran’ın egemenlik haklarına saygısız, insan haklarına aykırı ve Birleşmiş Milletler sözleşmesine açıkça aykırıdır. Sivil yerleşim alanları hedef alınmakta, Tahran’daki hastaneler vurulmakta, ilkokullar bombalanmakta ve maalesef 170 kız çocuğu hayatını kaybetmektedir. Karşımızda çocuk öldürmeye doymayan vahşi bir grup bulunmaktadır.” dedi.

"İSRAİL VE ABD'NİN NİYETLERİ AÇIĞA ÇIKTI"


Erbakan, rahmetli Erbakan Hocası’nın yıllarca dile getirdiği öngörüleri hatırlatarak, “Irak’tan sonra sıra Suriye’ye, ardından İran’a ve en sonunda Türkiye’ye gelecektir” dedi. Ayrıca, Tel Aviv’deki Amerikan büyükelçisi Huckabee’nin ve Amerikalı emekli albay Paul McGregor’un açıklamalarına işaret eden Erbakan, “Mesele kimin ne söylediği değil, İsrail’in ne istediğidir” ifadelerini kullandı.

"D-60 PROJESİYLE İSLAM ÜLKELERİ BİR ARAYA GELMEDİ"


Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Dr. Fatih Erbakan, çözümün İslam ülkelerinin bir araya gelmesiyle mümkün olacağını vurguladı. “Ülke ve millet olarak birlik ve beraberlik içinde hareket etmeli, İslam ülkelerini bir araya getirerek ortak adımlar atmalıyız. Bu hedef, D-60 projesiyle gerçekleşebilir. Rahmetli Erbakan Hocamız, başbakanlığı döneminde D-8’i kurmuştu. Şimdi D-8’in canlandırılması ve D-60’ın kurulması elzemdir” dedi.


Erbakan, sözlerini, “Bunun dışında Siyonizme yem olmaktan başka bir çaremiz kalmayacaktır. Allah, ülkemizi ve milletimizi muhafaza eylesin” diyerek tamamladı.

Bu haberi paylaş:

chat_bubble Yorumlar 0

İlk yorumu siz yapın!
cookie

Çerez Kullanımı

Web sitemizde size en iyi deneyimi sunmak için çerezler kullanıyoruz. Siteyi kullanmaya devam ederek Gizlilik Politikamızı ve Çerez Politikamızı kabul etmiş olursunuz.